Meniu restaurant cu cod QR - blog egrup QR

Meniu restaurant cu cod QR

Descrierile puternice ale meniului pot crește profiturile

Meniul tău este cel mai bun activ de marketing. Cu toate acestea, unele restaurante percep meniul lor ca fiind pur și simplu o listă de produse care detaliază ingredientele de bază utilizate pentru prepararea felului de mâncare. Meniurile de restaurant de top, cu descrieri interesante ale produselor și imagini atrăgătoare, pot aduce mult mai multă valoare localului dvs.

Când proiectați un meniu pentru a duce în cele din urmă la creșterea veniturilor din comenzi, amintiți-vă că această bucată de material de marketing este prima impresie pe care o faceți clienților dvs. Meniul dvs. ar trebui să prezinte personalitatea, tonul, stilul restaurantului dvs. și, în esență, să conducă la construirea încrederii clienților și la creșterea reținerii clienților - profituri cu urmărire.

Descrierile produselor din meniul dvs. joacă un rol vital în îmbunătățirea experienței clienților, evocând emoții și construind relații de lungă durată cu clienții. Asigurați-vă că descrierile dvs. sunt concepute pentru a interacționa cu simțurile clienților și pentru a transmite cu acuratețe calitatea alimentelor. Puneți descrierile dvs. să-și lase oaspeții să saliveze și să-și anticipeze cu nerăbdare !

Descrierea alimentelor poate declanșa o creștere a deciziilor de cumpărare cu 45%. Cele mai bune meniuri care captează atenția oaspeților sunt cele care oferă informații clare despre produsele lor și sunt optimizate pentru vizualizarea pe mobil și navigarea ușoară a utilizatorului.

Restaurant în continuă schimbare

Îți amintești de zilele în care aveai doar 5 restaurante din care să alegi? Astăzi, consumatorii sunt copleșiți de opțiuni și este sigur să spunem că concurența nu a fost niciodată mai acerbă. Acesta este motivul pentru care trebuie să faceți un pas înainte față de concurența dvs., să scrieți descrieri unice de meniu, care să dea o imagine a gustului preparatului dvs. și a calității pe care o oferă.

Creșteți vânzările la restaurante

Potrivit unui studiu, o descriere a alimentelor bine realizată poate crește vânzările și poate crește profiturile cu 30%. Acest lucru se datorează faptului că descrierile puternice ale articolelor din meniu pot alimenta pofta de mâncare și pot îmbunătăți experiența culinară a oaspeților tăi, încurajând comenzi mai mari și castiguri mai mari. Descrierile alimentelor sunt, de asemenea, un factor de diferențiere față de concurența dvs. și sunt utile atunci când justificați prețul.

Vorbiți despre aspect, textură, gust și tehnici de gătit

Care sună mai atrăgător?

Pulled chicken burger pui fript, coleslaw, sos bbq, chifla

SAU

Suculent Pulled Chicken Burger Carne de pui gătită lent, manual amstecata, îngrămădită într-o chiflă brioșă proaspătă, acoperită cu salată de varză delicioasă și o bucată de sos special BBQ al lui Jenny.

Acum asta ți-a făcut foame? Folosește puterea cuvintelor pentru a-ți ispiti și a atrage clienții, pentru a le face glandele salivare să funcționeze și imaginația să le dezvolte. Următoarele sunt câteva adjective folosite cel mai frecvent pentru a antrena simțurile oaspeților și practic pentru a-i determina să guste din mâncare.

  • Băuturile pot fi reci, delicioase, acidulate sau aromate
  • Carnea poate fi fragedă, suculentă, prăjită încet, afumată sau condimentată
  • Legumele pot fi proaspete, gustoase, vibrante, organice sau locale
  • Deserturile pot fi cremoase, decadente, delicioase, catifelate sau caramelizate

Începeți să înțelegeți esențialul? Dar amintiți-vă, o descriere ideală este una scurtă, dar eficientă, nu aveți nevoie de un adjectiv pentru fiecare cuvânt, concentrați-vă doar pe cele care adaugă cea mai mare valoare preparatului dumneavoastră. Încercați să stați departe de nesfârșitul, nedumerit, mumbo-jumbo al descrierilor alimentare pline de jargon, care îi lasă pe clienți confuzi, deoarece odată cuceriți un oaspete pentru prima dată, șansele ca aceștia să devină clienți fideli sunt de 60-70% .

Încorporează povestirea în meniul tău

Creați o poveste de fundal nostalgică pentru articolele din meniu, care rezonează cu clienții dvs. și descrie experiențele anterioare, acest lucru este probabil să vă ajute să creșteți ratele de conversie cu 55%.

Identificați rețete care au o istorie interesantă sau care au fost transmise de generații în generații, poate a fost un amestec accidental de sos care s-a dovedit a fi sosul dvs. de semnătură. Totuși, nu uitați să limitați numărul de feluri de mâncare din fundal la minimum trei - nu doriți să folosiți prea mult puterea.

De asemenea, puteți include locația geografică a produselor alimentare pentru a adăuga mai mult merit preparatului și pentru a-l face să sune mai exclusivist. Nu ai fi mai înclinat să optezi pentru ciorba de ceapă franțuzească față de ciorba de ceapă sau, vin roșu din Toscana vs vin roșu ?

Adăugați imagini atractive vizual

Folosiți puterea imaginilor pentru a vă completa descrierile alimentelor. Ați mai auzit-o: „oamenii mănâncă cu ochii”, 82% dintre oameni cumpără un fel de mâncare din cauza modului în care arată într-o imagine și unele restaurante și-au mărit chiar conversiile cu 25% după ce au adăugat imagini lângă articole. în meniul lor.

Meniu digital optimizat pentru mobil

Având în vedere valoarea estimată a comenzilor de pe dispozitive mobile la 38 de miliarde de dolari în 2020, este vital ca restaurantele să ofere meniuri digitale optimizate și adaptate pentru dispozitive mobile, mai ales atunci când respectă normele post-pandemie care continuă să conducă la comenzile și ridicarea online. Și chiar dacă acum le oferiți clienților un meniu digital le permite oaspeților să vadă meniul din siguranța dispozitivelor lor personale.

Dar, când spunem meniuri digitale, nu vorbim de meniuri PDF non-interactive care sunt aproape imposibil de vizualizat pe un dispozitiv mobil fără a ajunge într-o stare de frustrare. Ne referim la meniurile digitale cu coduri QR, adaptabile la natura micilor ecrane mobile și concepute pentru o navigare ușoară. Aceasta include, de asemenea, crearea de categorii care descriu cel mai bine produsele dvs., cum ar fi Aperitive, Pizza, Burgeri sau Deserturi - astfel încât clienții să poată accesa diferite categorii cu un singur clic, fără a fi nevoie să derulați prin întregul meniu.

Căutați un meniu digital online GRATUIT care să accepte descrierile produselor, să fie adaptat pentru dispozitive mobile și să facă toate cele de mai sus?

Ieșiți în evidență și reduceți dezordinea cu interfața ușor de accesat și ușor de utilizat a egrup QR Digital Menu, care vă permite să creați, să personalizați și să actualizați meniul digital în câteva minute. Personalizați-vă marca pentru a reflecta tonul și stilul restaurantelor dvs., schimbați fundalurile, selectați teme de culoare și chiar încărcați propriul logo.

Adăugați și editați descrierile produselor și încărcați imagini cu fiecare fel de mâncare sau băutură. Codul QR dinamic al egrup QR permite, de asemenea, actualizări în timp real ale prețurilor și disponibilitatea sau înlocuirea articolelor din meniu, astfel încât clienții dvs. vor avea întotdeauna acces la informații precise și actuale.

Meniul digital egrup QR este GRATUIT pentru totdeauna. Deci ce mai aștepți? Atrageți clienții cu descrieri de mâncare delicioase pentru a spori cifra de afaceri din vânzări, pentru a crește implicarea clienților și pentru a trece digital la nivelul următor!

Consultați meniu egrup QR demo aici și înscrieți-vă acum !